شما اینجا هستید

برگزیده » رضایت بازرس سازمان بنادر از خدمات‌رسانی در بندر شهید حقانی

به گزارش مدیریت زیست، مصطفی کنگانی در این بازدید که صبح روز دوشنبه چهارم فروردین‌ماه ۱۴۰۴ انجام شد، اظهار کرد: بیش از ۸۰ درصد ترددهای مسافری کشور از طریق بنادر مسافری استان هرمزگان انجام می‌شود.

کنگانی با اشاره به خدمات‌رسانی مطلوب در بندر شهید حقانی به عنوان بزرگترین بندر مسافری کشور، افزود: بر اساس بازدید صورت گرفته، خدمات‌رسانی در بندر شهید حقانی مطلوب و رضایت‌بخش است.

بازرس مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در ادامه تصریح کرد: بندر شهید حقانی در این روزها پذیرای مهمانان نوروزی از استان‌های مختلف کشور است که با وجود ازدحام جمعیت و شلوغی قابل توجه، ارایه خدمات با تاکید بر تکریم ویژه گردشگران در حال انجام است.

بنابر اعلام روابط عمومی مدیریت بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق استان هرمزگان، بازرس ویژه مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در این بازدید از بخش‌های مختلف بندر شهید حقانی از جمله صدور بلیط، اسکله‌های تخلیه و بارگیری مسافران، شناورهای مسافری و… بازدید کرد.

رضایت بازرس سازمان بنادر از خدمات‌رسانی در بندر شهید حقانی

 

رضایت بازرس سازمان بنادر از خدمات‌رسانی در بندر شهید حقانی

 

رضایت بازرس سازمان بنادر از خدمات‌رسانی در بندر شهید حقانی

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری مدیریت زیست | modiriyate zist