«هوش مصنوعی» اثربخشی روابطعمومی را افزایش میدهد، مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاعرسانی وزارت جهاد کشاورزی بر لزوم استفاده از «هوش مصنوعی» برای افزایش اثربخشی روابط عمومیها تاکید کرد و گفت: بهرهگیری از فناوریهای نوین ماموریت جدید برای روابط عمومیها در جهاد کشاورزی است.
به گزارش مدیریت زیست به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی منطقه ۳ کشوری وزارت جهاد کشاورزی با حضور سیدسجاد حسینی مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاعرسانی وزارت جهاد کشاورزی و مدیران روابط عمومی پنج استان آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، زنجان، اردبیل و قزوین به میزبانی ارومیه با هدف بررسی مسایل و هماهنگی بیشتر برگزار شد.
علی دیانتی سرپرست سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی، در ابتدای این نشست با ارائه گزارشی از اقدامات و وضعیت جهاد کشاورزی استان، نقش روابط عمومیها را در سازمان مهم ارزیابی کرد و گفت: روابط عمومیها چشم و گوش سازمان هستند و در حوزه جهاد تبیین که مورد سفارش اکید رهبر معظم انقلاب است، نقش موثری دارند.
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاعرسانی وزارت جهاد کشاورزی نیز در این نشست با اشاره به نقش خطیر وزارت جهاد کشاورزی در «امنیت غذایی» کشور، روابط عمومی را بازوی مهم سازمان و اهداف عالی وزارت دانست و تاکید کرد: روسای سازمانهای استانی باید تمام و کمال از روابط عمومیها حمایت کنند.
سیدسجاد حسینی همچنین بر لزوم بهرهگیری از «هوش مصنوعی» در راستای افزایش اثربخشی و کارایی روابط عمومیها تاکید کرد و گفت: بهرهگیری از فناوریهای نوین ماموریت جدید برای روابط عمومیها در جهاد کشاورزی است.
در ادامه این نشست، وحید کاظمزاده از استان آذربایجان شرقی به عنوان رئیس و سعید آبی از استان آذربایجان غربی به عنوان دبیر شورای هماهنگی روابط عمومیهای منطقه ۳ کشور انتخاب شدند.
حسینی در پایان این جلسه پای صحبتهای مدیران و رابطان روابط عمومی مدیریتهای شهرستانی و دستگاههای تابعه وزارت جهاد نشست.